DOS + UNIX

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:18:15 CET 1999

> Existuje pro dos nejaky "klient site microsoft" (nezavrhnu ani klient site
> samba)?

No, nekde tady mam (musim to pohledat) takovyho bastarda,
kterymu duverne rikam dos-connect. Kdysi jsem ho vypreparoval
z w 3.11 a pouzival jsem to pro pripojeni dosovskych pocitacu na
server v siti windows. Mel bych mit verzi pro karty ne2000 i ne1000
kompatibilni. Problem asi bude v tom, ze umi jen ten inteligentni
netbeui protokol. Mohl by ale poslouzit jako voditko k nasledujicimu
postupu:

- Na dosovsky stroj nainstalovat win 3.11 v nejmensi mozne
konfiguraci ale se siti a se vsemi potrebnymi sitovymi protokoly.

Analyzovat ten muj Dos-connec, a inteligetne usoudit, co vsechno
z w3.11 se muse poslat do kytek. Mam tam i .bat soubory pro
prihlaseni do site, pripojeni disku, odhlaseni.

Pokud nenajdes lepsi alternativu, dej mi vedet, a ja ti to mailnu.

Vladimir
fux na infoline.cz