Kompilace jadra+novy HW

Berdych, Martin Berdych.Martin na skofin.cz
Čtvrtek Listopad 25 11:28:00 CET 1999

Uz sem to rozjel, ale potiz je v tom, ze po kazdem restartu musim dat
insmod, a potom ifconfigem nahodit token-ring interface, poradte jak to
zautomatizovat, aby po restartu ten interface nabehl sam. Pro nahozeni sem
pouzil prikaz ifconfig tr0 up, ale potrebuji aby jak modul oltr.o se
automaticky nainstaloval po restartu, tak by i ifconfig automaticky nahodil
tr interface.

	Diky

	MB