konfigurace X11 ?

Lukas Fiala Lukas.Fiala na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 25 14:24:28 CET 1999

Michal Kratky wrote:

> Zdar,
>
> mam nove nainstalovany RH 6.1. Pouzivam X server XF86_SVGA 3.3.5 .
> Mam grafickou kartu S3 Trio3D/2X , monitor ADI G66 19'' , resp.
> nejaky noname klon PD-959M . Vzorovy XF86Config vubec neumozni
> spustit X server. Xconfigurator rovnez neuspel.
>
> coz podle navodu ma umet. Pote X11 pekne pracuje, ale
> NEKONECNE POMALU. Echovani uzivatelskeho jmena ve ctvrecku xdm
> trva asi tak minutu kazde pismenko, vykresleni xtermu i s promptem
> dejme tomu hodinu.
>
> Byla by prosim nejaka rada ? Diky
>
>                 Michal Kratky

Nerad bych se pridal k zurici vetsine, ale doporucuji se podivat do
archivu konvference na adrese:
http://odysseus.linux.cz/cgi-bin/search.cgi Do vyhledavaciho policka
vlozte s3 Trio 3D a budete prekvapen kolik o tom prislo mailu - stovky.
Vasemu pripadu nejlepe pomuze pridat do XF86Config do sekce Device
polozku "ChipID 0x8a10". Pak si hrajte z rozlisenim a barvamy.

    Lukas Fiala