Opet zahadne mizejici demoni

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Listopad 25 12:43:15 CET 1999

On 11/25/99 10:07, Radovan Garabik wrote:

>  : opet se mi stalo, ze se na bezicim serveru zahadne "ztratili" bezici
>  : demoni - xinetd, syslog, qmail-send. Jiz drive stejne zahadne mizel
>  : crond, nekdy i named nebo dalsi permanentne bezici programy.
[snip]
>  : Nesetkal se nekdo s necim podobnym?
>
> Toto asi bude iny pripad...
> Bol to  debian a iba jeden demon...
> islo o to ze pri rotacii log suborov kazdy den bol demon killnuty,
> subor zrotovany, sleep 1 a demon potom pusteny. To sleep 1 ale nebolo
> dostatocne a demon obcas (nie casto) nenastartoval s hlaskou
> Cannot bind to port: Address already in use

To nebude ono, protoze demoni mizi podle libosti treba ve dve odpoledne,
kdy se rozhodne log nerotuje. Navic mizi prilis mnoho ruznych programu,
nektere ani se siti nepracuji.

Jeste jsem si ale vzpomnel na jednu vec. Jednou se mi v logu objevilo
nekolik hlasek typu:

VM: killing process httpd

Tenkrat to ale nic neprovedlo, protoze se zrejme zmasakrovalo par
detskych procesu httpd a nekolik demonu, ktere se spousteji z xinetd,
takze si toho nikdo ani poradne nevsimnul. Od te doby se to neopakovalo,
ale mozna, ze to nejak souvisi.

--
S pozdravem