automount a RH 6.0

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Listopad 25 13:47:27 CET 1999

# muj auto.master file
/mnt/.floppy            /etc/auto.mnt.floppy    --timeout 4
/mnt/.cdrom             /etc/auto.mnt.cdrom     --timeout 15

# muj auto.mnt.cdrom
iso9660 -fstype=iso9660,ro,check=relaxed,quiet  :/dev/cdrom
apple   -fstype=hfs,ro,quiet,names=latin        :/dev/cdrom

# muj auto.mnt.floppy
fat     -fstype=vfat,codepage=852,posix,noexec,iocharset=iso8859-2,quiet,umask=000      :/dev/fd0
ext2    -fstype=ext2    :/dev/fd0
apple   -fstype=hfs,ro,quiet,names=latin        :/dev/fd0

___________

A pak jsem si vytvořil:
  ln -s /mnt/.cdrom/iso9660 /mnt/cdrom
  ln -s /mnt/.floppy/fat /mnt/floppy

V /mnt/floppy mám přímo přístupnou fatkovou disketu a /mnt/cdrom mám přímo
přístupné cédéčko. Média ostatních formátů jsou přístupné například jako
/mnt/.cdrom/apple, přičemž složka apple se v /mnt/.cdrom nezobrazuje, pokud
není médium namountované. Ale stačí do "neviděné" složky přepnout (například
cd /mnt/.cdrom/apple) a médium se automaticky připojí.

Stačí tak?

Slávek.