J.Hubbard pouziva Linux!

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 25 14:05:10 CET 1999

Peter Lacus <zorba na pobox.sk> wrote:

> pozrime sa, jeden z hlavnych sefov projektu FreeBSD v skutocnosti
> pouziva Linux! ;-)
> Alebo zeby bol emulator Linuxu vo FreeBSD az taky kvalitny, ze ich
> Netscape nevie rozlisit ?

To je trochu jinak - spis je problem v nekompatibilite mezi ruznymi
(obcas bohuzel i minoritnimi) verzemi distribuci Linuxu, Linuxu
samotneho, glibc a ja nevim jeste ceho.

A jelikoz aplikace obcas explicitne chteji behat jen na nekterych
verzich, tak je nutne ruznym aplikacim podstrkavat ruzne verze
jadra nebo distribuce. Ja ted mam treba nastaveno toto:

compat.linux.osname: Linux
compat.linux.osrelease: 2.2.5
compat.linux.oss_version: 198144

Ale kdyz chci, aby se system treba hlasil jako Linux 2.4.5, tak si
proste nastavim 2.4.5 a mam po problemu. A pak se klidne muzete
divit, odkud jsem vzal Linux 2.4.2, kdyz to Netscape pridava
do hlavicek v e-mailu...

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science