XDMCP Broadcast

HANUSIAK, Peter hanusiak na globtel.sk
Čtvrtek Listopad 25 15:03:30 CET 1999

V jednom softe menom Reflection X v7.2 (pod Win$$$$ platformami) existuje
taka funkcia XDMCP Broadcast  tam ked dam connect
tak soft si vyhlada vsetky servre ktore maju moznost prihlasovania do X-ov.
Staci iba kliknut a uz ficim ako keby som bol na tej
masine v Xovom prihlasovacom mode. Podotykam, ze tieto masiny su Digital
Unix a VMS. A este to, ze ja presne neviem co to
je ten XDMCP Broadcast ani aky ma mechanizmus (asi tie masiny posielaju
nieco na broadcast). Ale bol by som celkom rad keby
nieco take ficalo aj na linuxe napr. pre KDE alebo GNOME. Ide to?  Staci ked
mi niekto vysvetli co je to ten XDMCP Broadcast.
DAkujem

			Peter Hanusiak