CD s RedHat 6.1 od CP a Samba

Lubomir Cevela lcevela na volny.cz
Čtvrtek Listopad 25 20:41:17 CET 1999

> muj
Samba
> se

Nenabiha vam nahodou napr. Sendmail moc dlouho (cca. 5 min.). Pokud
ano, nehledejte problem v Sambe samotne, ale v konfiguraci site (i
samba pouziva jako nosny  protokol TCPIP, pokud ji nevnutite IPX/SPX).
Zkontrolujte si tedy nastaveni IP adresy pocitace, typ sitoveho
adapteru a hlavne masku podsite. Konfiguracni program vam ji asi
vnutil a netrefil se. Staci masku subsite smazat. Pak by to melo
chodit O.K.
Lubomir Cevela