Maskovani a FTP z Windows

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Čtvrtek Listopad 25 22:56:40 CET 1999

> to bude asi opacne, nefunguji aktivni ftp. na serveru je pravdepodobne
spustena masquerade a chybi tam modul ftp_masq . proto aktivni ftp nemaka.

Hmm ja mam to samy, a nefunguje mi ani aktivni, ani pasivni.
pokud to je malinkej soubor - 4 kB, tak se prenese v pohode.
Vetsi zacne vaznout, a nekdy po kouskach za hodne dlouhou
dobu odejde, nekdy ne. Dokonce jsem zjistil, ze nemuzu ani
uploadovat soubor pres webovsky formular pro upload na server
V zoufalstvi uz jsem v maskarade nastavil

/sbin/ipchains -A -input --proto tcp --destination-port 20 --jump ACCEPT
/sbin/ipchains -A -input --proto tcp --destination-port 21 --jump ACCEPT

protoze jsem si myslel, ze to pomuze, ale je to furt to samy :-(((
(ted me napada, ze na tech portech se vlastne spojeni jen
navazuje, a pak jede nekde vejs..... nebo se pletu?)

Jak stohoven?
Vladimir