SPAM

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Listopad 26 08:08:48 CET 1999

On Fri, 26 Nov 1999, Kodet Jaroslav wrote:

> Prisel mi SPAM, ktery se ma tvarit jako by prisel z teto konference.
> Prisel z adresy info na babit.com
> a ma nasledujici subject.
> This is the ONE & ONLY Electronic-Spy Software!!!
> Mozna jsem paranoik, ale mam pocit, ze je to pomsta jisteho nechvalne
> znameho "setuida", a ze treba nemusela dopadnout jen na mne. Pokud to
> individuum opravdu nasypalo cely maillist konfery spammerum, tak by fakt
> zaslouzilo zastrelit na usvitu..

Spameri zadna takova individua nepotrebuji, kdo je na maillistu neni zadne
tajemstvi a da se to zjistit celkem jednoduse. Jedine, co spamer
potrebuje, je proste poslat mraky emailu z nejake adresy, ktera jeste
(zatim) neni na blacklistu ... je to jednoduche jako facka a tezke se tomu
ubranit.

V pripade tohoto maillistu by snad pomohlo nejake pravidlo, ktere pokud
nenajde v textu alespon 5 cesko-slovenskych slov delsich nez 2 pismena,
tak ho vrati odesilateli ... nicmene nevim, zda to za to stoji, 1-2 spamy
denne jeste nejak preziju :-|

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /