Apache + PHP pada

bravenec na optimit.cz bravenec na optimit.cz
Pátek Listopad 26 08:49:40 CET 1999

Jan Havlicek wrote:

> Nechci byt stoura, ale nez bych polozol tuto otazku, zkusil bych to cely
> prekompilit a hlavne pouzit aktualni verze:
>
> Apache 1.3.9
> PHP 3.0.12

To ja zase chci byt stoura. Prekompilovat apache a php je relativne trivialni
zalezitost. Donutit ale php ke spolupraci s IMAP protokolem muze byt peklo.
Nenasel jsem ted zrovna jmeno baliku, ktery je potreba pro IMAP (mam to doma).
Navic balik php predpoklada trochu jinou organizaci, nez je v baliku imap.
Pro mene zkuseneho muze byt kompilace zcela nemozna.

Mam apache 1.3.9 prelozeneho s Imap, php 2.0.13 a Postgresql 6.5.2 pro RH6.1
jako
jeden kousek (tj. ne jako modul). Pripadne pro RH4.2. Muzu poslat, ale bude to
trvat - mam to doma a jsem sklerotik :-(

Petr Bravenec