Maskovani a FTP z Windows

Martin Och martin na och.cz
Pátek Listopad 26 08:24:18 CET 1999

No, já nevím, ale modprobe ip_masq_ftp funguje bez problémů,
a pak Vám začne chodit i FTP klient v nepasivní módu.
Ověřeno na kernelu 2.0.36-0.7 až 2.2.12 :))
Modul je v adresáři /lib/modules/version/ipv4...

--
Martin Och
Network Administrator

To "shut down" your system type "WIN"

Ales Rygl <rygl na moa.jicinet.cz> píše v diskusním příspěvku:81lbq0$29v$1 na regina.gin.cz...