XKb bez modifikaci XF86Config

Milos Prudek prudek na nembv.cz
Pátek Listopad 26 09:02:25 CET 1999

Na jednom PC mi funguje ceska klavesnice pres XKB (vcetne prepinani LED
scrolllock), ale zcela bez modifikaci XF86Config, jak je doporucuje
Czech HOWTO, a v zadnem skriptu nevolam nastavovaci program (setxkbmap
-symbols 'czsk(us_cz_qwertz)' -compat group_led). Tu instalaci jsem
delal pred pulrokem, a nemuzu si vzpomenout, jak jsem toho tehdy dosahl
:-))

Vim ze jsem tak kdysi instaloval XKB-czsk-forcedIM, a pak jsem jej
castecne odstranil (ted na neposlusne aplikace pouzivam LibI18Nforce).

Vite nekdo jak se mi forcedIM postaral o cz kbd?

--
Milos Prudek