Opet zahadne mizejici demoni

Vladimír Fux fux na infoline.cz
Pátek Listopad 26 11:28:11 CET 1999

> to je zaujimave... co hovori prikaz free?
> ak sa nemylim, tato hlaska znamena ze sa minula pamat a kernel killol
> proces o ktorom si myslel ze je za to zodpovedny... (imho v novsich
> 2.2.* je to tak zabudovane)

HA!  To by vysvetlovalo, proc v zadnem logu nebylo nic divneho.
Na druhe strane to (bohuzel) nevylucuje nejaky utok zvenku. Mam na tom
stroji 64 MB, to by snad nemelo u nijak zvlast vytizenyho webu byt
kriticky malo... Navic se to predtim nikdy nestalo.

sakrys... mezi tim co tady sebevedome kecam tak jsem si dal to free
              total      used       free       shared   buffers   cached
Mem   63200   60772    _2428_    52916  1308   23952
Swap 136544  13056  123488

Je to normalni, aby ze 64 mega zbylo 2.5, kdyz se ta masina
v podstate flaka??  ted zrovna load average 0.00  0.00 0.00
(odpustte naivovi, ja myslel ze pameti a maly deti pozira jenom M$...)

Vladimir