3c509: SIOCSIFFLAGS: Resource temporarily unavailable

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Listopad 26 11:51:10 CET 1999

| Dobry den,
|
| mam 1x 3c509 (jako eth2), modul se zavede bez problemu, ale
|
| #
| # ifconfig eth2 192.168.5.1 netmask 255.255.255.0 broadcast 192.168.5.255
| metric 1 up
| SIOCSIFFLAGS: Resource temporarily unavailable
| SIOCSIFFLAGS: Resource temporarily unavailable
| #
|

| Nevite nekdo, cim to je a co znamena ta hlaska? Mam tam jeste 2x3c59x
| sitovky - jedou bez problemu.

Odpovim si sam:

udelal jsem

# cat /proc/interrupts

a hned jsem videl, ze mi eth1 sedi na irq 10 (puvodne byla na 5), na coz
byla nakonfigurovana eth2. Nevim proc mi preruseni cestuji po celem
pocitaci, mam chut do toho kopnout (spachat fyzicke nasili na sedive
plechove pixle).

Akorat me stve, ze musim tu masinu restartovat abych ji nakonfiguroval
jinak, je to totiz router+dns a zrovna delame nejake sachy s domenami u
NICu, sitovku jsme tam pridali kdyz lehlo 220 a pak i UPS. Nevymyslel nekdo
konfigurak pro linux? Na 3comu nic takoveho nemaji.

Diky

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications