GSM modem

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Listopad 26 12:44:04 CET 1999

On Fri, 26 Nov 1999, Corp. yA (Zdenek Pizl) wrote:

> a co gdyz neni pripojeny do site .... ?

To je asi male nepochopen GNOKII...
tendele *super* soft (to je pro.. Pavla J.:-) mimo jine umi, poslat SMS
standardnim zpusobem akorat to nemusite tukat na mobilu, ale muzete to psat
na klavesnici u PC a tim kabelem byl myslen ser. kabel mezi mobilem a PC
(orig. kabel za pouhych cca 1500Kc :-).

						Karel