Problem s AX25 soundmodem

Veros Kaplan xkaplan na fi.muni.cz
Pátek Listopad 26 13:12:53 CET 1999

Krasny den,

   Povedlo se nekomu rozjet soundmodem tak, aby prenasel data? Pripadne,
tusi nekdo, jak ho spojit s ax25?

   Povedlo se mi rozjet soundmodem na sm0. V dokumentaci jsem se
docetl, ze interface ax0 se vytvari pomoci programu kissattach, ktery
potrebuje pro vstup terminalove zarizeni. K tomu (nejspis) slouzi
program net2kiss, ktery prevadi zarizeni sm0 na pseudoterminal, a
z druheho konce by mohl kissattach cist.

   net2kiss -i sm0 -sf zarizeni            se tvari, ze uspesne bezi,
vytvori soubor zarizeni, ktery je linkou na prislusny pseudoterminal.

   kissattach zarizeni ale spadne  s tim, ze nemuze na ten
pseudoterminal provest nejake ioctl. V tom jsem se uz (radeji) nevrtal.

   Problem mohl nastat ve verzi jadra: mam jadro 2.2.12 a verze
ax25-utils je pro jadro 2.1.41 (jo, zkompiloval jsem to - melo
to jenom domotane hlavickove soubory).

   Pokud to ma nekdo rozchozene, mohl by mi poslat (asi soukrome) svoje
konfiguracni soubory?

                                                 Veros
--
Veros Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>     http://www.fi.muni.cz/~xkaplan
ISO-8859-2 compatible                           ministerstvo medvedich sluzeb