Unified IDE patch a mrznuti

Petr Nejedlý P.Nejedly na sh.cvut.cz
Pátek Listopad 26 17:12:12 CET 1999

Zdravim,

Pote, co jsem opatchoval cerstve stahnute zdrojace 2.2.13 (ze
sunsite.mff.cuni.cz)
UIDE patchem z mirroru ftp.kernel.org na sunsite:
ide.2.2.13-19991111.patch.bz2,
a kernel skompiloval (vpodstate se stejnymi nastavenimi, jaka jsem mel
predtim v 2.2.10), prestal mi ten linux fungovat, ale dost divne:
Natahne kernel, OK az po rc.system, pak mountuje local FSs
a pak to cele vytuhne. Zcela - nejde pingnout, nefunguje klavesnice ani
SysRq.
# filesystems are NOT unmounted in single user mode.
  echo "Mounting local filesystems."
  mount -a -t nonfs,proc
  echo "Local FSs mounted"
K druhemu echo (ladici :-)) se to uz nedostane.

HW:
Deska ABIT BP-6, 1xCeleron433, druhy tam zatim neni,
1 HDD na normalnim IDE.

SW:
Redhat, asi 5.2, ale znacne modifikovany. Patricne utility
pro prechod na 2.2 jsou davno nainstalovany (uz to nejaky patek bezelo
na 2.2.10)
Kernel 2.2.13, UIDE patch, lm-sensors, SMP povoleno.

Patchoval jsem kvuli HPT366, zatim na nem nic neni, ale chtel jsem to
pripravit.
Mozna by to take mohlo byt tim, ze jsem zaroven aplikoval patche pro
lm_sensors,
nebo tim, ze mam povolene SMP, ale:
Kdyz zakazu podporu HPT366, vytuhne to stejne a navic ho to i hlasi pri
bootu.
Kdyz zakazu uplne vyber IDE chipsetu, -//-
Kdyz pouziju 2.2.13 opatchuju jen pro lm_sensors, tak to beha v pohode.

Nevite nekdo, co s tim?
(Teda jeste me napadlo dat do rc.sysinit strace mount... a divat se, kde
to tuhne).

Nenik