HP LaserJet 5L

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Listopad 26 17:56:12 CET 1999

> RedHat 6.0-1 CZ a je to v pohode prez control panel.
> Jsou tam i filtry pro tisk vice stran na jednu, nastaveni rozliseni 300
> a 600 dpi, ...
>
> Vse je konfigurovatelne prez menu, kazde nastaveni lze primo testovat.

To jsem zkousel jako prvni, ale stranky neprolezly. Pri pouziti prikazu lpr
mi to hodi lpr: lp: unknown printer. Je to tiskarna na 1. par. portu tedy
lp0, zkousel jsem i lp1, ale nejede. Mam dojem, ze problem je ve filtru, ale
moc tomu nerozumim. Dopsal jsem tam pouziti jazyka PCL. Zase nic. Kdyz ale
neco poslu primo na port, tak to neco vytiskne, ale je to jen jeden radek a
to nejakou marstinou. Pokud ma nekdo take HPLJ5L a mohl by mi poslat
/etc/printcap a adresar tiskarny (filtry), pripadne dalsi nutne soubory, byl
bych mu moc vdecen.

Diky

Mila Kuchta