2 dotazy

Neděle Listopad 28 18:02:38 CET 1999

On Sat, 27 Nov 1999, Tomáš Pluskal wrote:

> 2) mam filtr, ktery vezme vsechny soubory z nejakeho adresare, neco s nimi
> provede a nahraje to jinam - no a potreboval bych, aby se ten filtr spustil
> automaticky kdyz do toho adresare nahraju neco novyho - zatim to resim tak,
> ze ten skript poustim z cronu kazdou minutu, ale to mi nepripada moc
> cisty...

Mate tri moznosti, jak to udelat chytreji: 1. delat to v podstate tak, jak
to delate, ale testovat cas posledni zmeny adresare, 2. adresar umistit na
specialni NFS server, ktery upravite tak, aby odchytaval vytvareni novych
souboru, 3. pouzijete Irix, kde jadro dokaze nejakym zahadnym zpusobem
informovat procesy o zmenach filesystemu.