Jak na PCI interni modem?

Jiri Zach zach na teranet.cz
Pondělí Listopad 29 07:36:06 CET 1999

Linux ma

> [...]
> pouze pro OS nasi oblibene firmy z Redmondu.
>
> Zrovna jsem kupoval novy modem a co jsem zjistil, tak je boj s vetrnymi
> mlyny u nas shanet interni modem, co bude fungovat s Linuxem (priznam
> se, ze jsem daval prednost takovym, u kterych se k tomu vyrobce
> hlasil, coz zredukovalo vyber na firmy Well a ActionTec(? nepamatuji
> si ten nazev presne)) --- tech par jeste vyrabenych modelu, at uz ISA
nebo
> i PCI, co funguji, se k nam vetsinou vubec nedovazi. Ja jsem tedy jeden
> sehnal, ale nejspis to byl predposledni zastupce sve znacky v teto

Jen tak na okraj, na jedne prezantaci microcomu jsem vznesl dotaz, zda lze
poridit plnohodnotny interni modem isa nebo pci a bylo mi receno ze isa se
uz nevyrabeji a pci se delaji jen jako winmodemy. Proc ? zeptal jsem se
naivne, CENA JE TEN HLAVNI FAKTOR mi odpovedeli. Takze aby ten modem byl
treba o 500 levnejsi, sezere az 50 % utilizace hlavniho procesoru a lze
pouzit jen se specialnim software, ktery je pouze pod mrkvosoft. A to tam
 predvadeli plne softwarove modemy, ktere nebyli nic jineho nez A/D
prevodnik z telefonni linky do pocitace. Pravda za hubicku pokud vam ji za
1500 nekdo da.