PPP pripojeni na internet s dynamickou IP adresou (DELSI)

Ing. Zdenek Havranek sea-cv na volny.cz
Pondělí Listopad 29 09:24:58 CET 1999

On Sat, 27 Nov 1999, Zdenek Krepela wrote:

> Vyzkousel jsem pripojeni k VOLny (kppp) a Netscape funguje.
> Jediny rozdil v nastaveni v kppp je v zadavani DNS serveru.
> Od meho providera jsem si prinesl akorat jmeno,heslo a jmena
> POP3 a SMTP serveru. IP adresu DNS  nemam. Nebude problem
> v tom ? Jinak log vypada v tomto pripade uplne stejne a je tam i
> Remote message : ^F , takze v tom to asi nebude.

taky pouzivam VOLny, prikladam DNS adresy

--
S pozdravem

    Ing. Zdeněk Havránek, HAF
    SEA - Chomutov, s.r.o.

Veškeré činnosti v oboru strojírenství, elektrotechniky a automatizace

mailto:sea-cv na volny.cz, http://www.....
Tel/fax: +420-396-624048, +420-396-625108
Vikové Kunětické 1935, 430 01 Chomutov, Czech Republic