128k na 2x 64k

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Listopad 29 11:25:58 CET 1999

On Mon, 29 Nov 1999, Jan Satko wrote:

> Ja by skor povedal, ze treba spravit 2 fronty (queue).
> Kazda bude mat minimalne64kb. T.j ak druha strana nebude svoju cast linky
> vyuzivat, tak ju zozerie druha strana a pojde 128kb.
> Na linuxe sa to tusim robi cez CBQ.

A mate s tim nejake zkusenosti nejlepe priklad ? protoze ja jsem s CBQ
dokazal pouze nastavit omezeni ale nikoliv to co popisujete - nejaky
dynamicky load balancing. Cili podarilo se mi omezit tok na XXkb podle
IP adres ale zaridit aby kdyz linka neni vyuzita doslo k rozsireni
toho omezovaciho pasma se mi nepovedlo. Konkretne by mne to zajimalo
pro omezovani podle protokolu - dejme tomu jak zabezbecit aby treba
hlasove sluzby mely k dispozici polovinu kapacity linky a v pripade ze
ji nepotrebuji, tak aby se tato kapacita vyuzila pro datove sluzby ...