suspend z win i na linuxu?

Ondřej Zima ondra.zima na homolka.cz
Pondělí Listopad 29 10:55:47 CET 1999

> Ahojda, muzete mi prosim poradit zda lze zprovoznit uspavani pocitace
> (klasicke atx, nikoli notebook) stejnym zpusobem jakym to umi windowsy
> ?  Zkousel jsem apmd demona, ale prestoze mam zakompilovanou podporu do
> jadra, v biosu nastavene power management tak se mi pres noc pocitac
> neuspal :)
> Jadro mam 2.2.12, bios award. motherboard asus P2B, atx zdroj. V jadru
> mam pouze advaced power management BIOS support, ostatni polozky jako
> ignore user suspend mam vypnute.
> Diky za kazdou radu.
Mno, ja jsem nainstaloval 2.2.13 (ne ze by byl rozdil prave v APM
podpore
a mam nastavene vsechny polozky u "APM mimo RTC stores time in GMC" ci
tak nejak to je napsany. Mno a vsechny veci okolo APM mi chodi, i APM
anager. A mam ten samej board - Asus P2B.

--
Ondra Zima <ondra.zima na homolka.cz> alias AndreW
             Member of czech ATO