menici se prava na /dev/dsp a dalsich

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Pondělí Listopad 29 11:47:07 CET 1999

> Zkuste se podivat do /etc/security/console.perms, zde se nastavuji prava na ruzna zarizeni (mixer, dsp, midi, ...). Toto nastaveni se provadi po prihlaseni na kozolu.

	Ano mate pravdu, je to zde... dekuji.

	Mel bych vsak jeste jeden dotaz, zda-li je nastavovani pres tento
script skutecne nejvhodnejsi, protoze:

1. Pracuji na konzoli i v X-sech
2. Proc class <sound> se nejprve nastavi prava jako pro me (uzivatele),
zmeni se chown i chmod
3. Pak se na konzoli prihlasim jako root, protoze neco potrebuju napr.
nainstalovat nebo upravit v systemu => chown se zmeni i u <sound> na
roota.

	Jak z tohoto ven je akce, ze <sound> bude mit vzdy +w pro others.. -
nepripada mi to jako vhodne, ale jinak se neda. (BTW RH 6.0 to mel
nepochybne resene jinak, protoze tam jsem pouzivat /dev/dsp bez
problemu...)

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                   FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K    Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz               Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz           Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                    E-mail:
mailto:Info na FoNet.Cz