PrintScreen pod linuxem

Petr Nejedlý P.Nejedly na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 29 12:42:57 CET 1999

Petr Splichal wrote:

> hezky den!
>
> neporadil by mi nekdo, jak sejmout kus obrazovky a ulozit
> si ho jako obrazek?
>
> nasel jsem neco jako xwpick, ale u neho se mi podarilo
> dosahnout jenom chybove hlasky:

Na framebufferu pouzivam dd if=/dev/fb of=screen.bin :-)
Staci tomu dat (pro 24bit FB) hlavicku jako:
P6
<xres> <yres>
255

a je z toho ppmraw :-)

Nenik

PS: Vite jak zobrazit postscript na kompu bez Xek, bez SVGAlibu ale s
FB?
"<hlavicky>" >tempfile.bin
clear; declare -i I; while [ $I -le <pages*height> ]; do
dd if=tempfile of=/dev/fb bs=<3*width> skip=$I; I=$I+<halfscreen>; read;
done

ozkouseno, funguje :-)