StarOffice 5.1

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Listopad 29 13:33:34 CET 1999

> Nekde jsem zaslechl, ze snad se dockame i ceske verze. Tusim, ze mi to
> nekdo
> rikal na Invexu. Ale je to UPLNE bez zaruky.
>
> Martin Zuber

K tomuto bych jeste doplnil:
Na CD priloze PC Wordu vysla  verze SO 5.1 od SUN. V temze periodiku slibuji
po novem roce ceskou mutaci. Soucasne v poslednim cisle CHIP, taktez na
prilozenem CD je odkaz na stazeni SO 5.1. Puvodne mel byt na tomto CD, ale
je tam uvedeno, ze se ocekava uvedeni lokalizovane verze v dohledne dobe a
az bude, zaradi ji na sve CD. Jen je skoda, ze se jedna v obou pripadech o
verze pod Win :-(. Predpokladam (mozna mylne), ze se lokalizace provadi u
vsech platforem, takze se mozna skutecne dockame.
Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz