Hardware scsi a radio

Robert Vojta penguin na devil.mendelu.cz
Pondělí Listopad 29 14:16:06 CET 1999

# A jeste jedena otazka: nepodarilo se mi sehnat seznam zarizeni, ktere
# podporuje video4linux, nemate jej nekdo k dispozici ?

 Nejjednodussi je podivat se do jadra, takze asi toto:

 Chatracters devices ... / Video For Linux /...

 <M> Video For Linux
 < > AIMSlab RadioTrack (aka RadioReveal) support
 < > AIMSlab RadioTrack II support
 < > Aztech/Packard Bell Radio
 < > ADS Cadet AM/FM Tuner
 < > Miro PCM20 Radio
 < > GemTek Radio Card support
 <M> BT848 Video For Linux
 < > Quickcam BW Video For Linux
 < > Colour QuickCam Video For Linux (EXPERIMENTAL)
 < > Mediavision Pro Movei Studio Video For Linux
 < > SAA5249 Teletext processor
 <M> SF16FMI Radio
 < > Typhoon radio (a.k.a. EcoRadio)
 < > Zoltrix Radio

  Nejlepsi bude se podivat do zdrojaku vsech techto modulu a prohleednout
si co autor k jednotlivemu modulu pise a pak uvidite, pokud si chcete
neco kupovat tak bych doporucil nejaky Bt cip, s nekteryma Bt878 jsou
problemy se zvukem, ale s nekterymi ne. Pokud si koupite znackovou
kartu (Miro cca 5000) tak vam to poslape na 100%, pokud si koupite
neznackovou za cca 2000 tak vam to pojede a mozna taky ne. V dnesni
dobe s nejvetsi pravdepodobnosti uz pojedou na 100% i ty neznackove
Bt878. Zkousel jsem Bt878 i Bt848, ten druhy cip naprosto bez problemu,
ten prvni male problemy, ale da se.

  Robert Vojta

--

                    Robert Vojta penguin-at-mendelu-cz