menici se prava na /dev/dsp a dalsich

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Listopad 29 17:40:07 CET 1999

On Mon, 29 Nov 1999, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> 	Mel bych vsak jeste jeden dotaz, zda-li je nastavovani pres tento
> script skutecne nejvhodnejsi, protoze:
>
> 1. Pracuji na konzoli i v X-sech
> 2. Proc class <sound> se nejprve nastavi prava jako pro me (uzivatele),
> zmeni se chown i chmod
> 3. Pak se na konzoli prihlasim jako root, protoze neco potrebuju napr.
> nainstalovat nebo upravit v systemu => chown se zmeni i u <sound> na
> roota.
>
> 	Jak z tohoto ven je akce, ze <sound> bude mit vzdy +w pro others.. -
> nepripada mi to jako vhodne, ale jinak se neda. (BTW RH 6.0 to mel
> [...]

Ja ted nevim, jestli jsem ^to^ dobre pochopil, ale u me (RedHat 6.1 +
RedHat Rawhide ...) se to chova tak, ze pokud je nekdo nalogovan na
konzoli a nekdo jiny se naloguje (trebas root), tak PERMS porad patri tomu
prvnimu a nemeni se. U vas ano?

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /