2 dotazy

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pondělí Listopad 29 17:54:03 CET 1999

On Mon, 29 Nov 1999, Ondrej Suchy wrote:

> osobne si myslim ze to je nejcistsi co muze byt.
> linux nema zadne "triggery" nebo neco podobneho, takze nic jineho nez
> cron nebo rucni spousteni vam asi nezbyva.

Mozna by to v omezenych podminkach slo take takto:
1) Vytvorite server, ktery bude ocekavat nejaky SIGNAL a pote provede
definovanou akci nad celym adresarem.

2) patchnout prikazy cp a mv (nebo vytvorit trebas skripty COPY a MOVE),
aby pri pouziti na tento adresar posilaly (po uspesne dokonane
operaci) danemu server SIGNAL. (a nepouzivat na tento adresar jine
prikazy).

Asi nejbrutalnejsi, ale nejcistsi reseni je prepsat si kernel.

--
< Martin Mačok    (e) martin.macok na underground.cz  <ISO-8859-2-compatible>
 \ (h) http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  (w) http://underground.cz/ /