office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Listopad 29 17:58:24 CET 1999

> server
>
> http://download.citrix.com/

no lenze to je klient pre NT terminal server s nainstalovanym citrixom
ja hovorim bez citrixu (servera)
skusal som sa spojit ale nic.....
pre vysvetlenie = citrix je protokolova a mierne api nadstavba na NT terminal
server kde server side je najdolezitejsia cast a klient ako taky je schopny
iba komunikovat citrixom navrhnutym protokolom s citrix serverom
co sa tyka NT terminal servera ako takeho, ten robi podobne ako citrix export
pre terminaly, ale jednak komunikuje inym protokolom, je pomalsi a s klientom
s 3.11tiek ked date autologin tak zhodite NT ;)

> ake
> neprimerany...

> produktama, takze
> proste
>
> Co takhle SW602? Nejak je dokopat k tomu, aby udelali i ten jejich desktop
> pod linux... (kdyz uz pro nej udelali ten winbase server). Zdrojaky maji,
> linux jak je videt znaji... Jen to poupravit a prelozit.
>
>             Kdo mate kontakty, zkuste to!
>
> Byla by to bomba, nebot ten text/tab 602 otevre bez problemu dokumenty z
> Office2000! A vypadaji docela naprosto !!!STEJNE!!! jako v tech officech.

no lenze su odmietavy (aspon ku mne..)

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |
          e-mail:dzony na my-scotland.sk |