tcsh a cestina + lynx a proxy

BendikR na mod.gov.sk BendikR na mod.gov.sk
Pondělí Listopad 29 18:19:33 CET 1999

Zdravim,

> 1) prestoze mam tcsh 6.08 zkompilovany s volbami 8b i nls, LANG=cs_CZ
>    a LC_CTYPE=cs_CZ, nechteji se mi na konzoli zobrazovat znaky s
hacky.

skusil si aj LANG=czech? BTW, v csh sa environment
premenne nastavuju 'setenv LC_CTYPE cs_CZ'

> 2) nedokazal jsem prinutit lynxe, aby pouzival pro http proxy server.
>    Podle dokumentace jsem nastavil HTTP_proxy="http://server:port/" a

Detto a ta premenna sa vola 'http_proxy' (vsetko malym),
rovnako ftp_proxy a no_proxy.

Dalsia moznost, je napisat to lynxu do konfiguraku.

--bye,
	rado b <Radoslav.Bendik na mod.gov.sk>
	a pozor >>e pericoloso sporgersi<<