Kompilace Apache + PHP3 + MySQL

Karel Zak - Zakkr zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Listopad 29 20:21:19 CET 1999

On Mon, 29 Nov 1999, V.S. wrote:

> Od: Karel Zak - Zakkr <zakkr na zf.jcu.cz>

> Vyzkousel bych to, potrebuji ale PHP3, je tam?
> Kde se to nastavuje? Muzete napsat strucne info?

Ten balik obsahuje vse (vcetne zdrojaku (proto to ma 5Mb)) tedy:
	apache 	1.3.6
	php3 	3.0.12
	modssl 	2.3.11 (+ openssl 0.9.3a pokud to nemate v systemu)
	modczech

(no a k PHP musi byt v systemu to co se chce zakompilovat (MySQL ..atd)
Vsechno jsou to mozne posledni verze (tedy takove, aby to slo vzajemne do
sebe.)

Je tam skript run a v nem na zacatku nastaveni toho co se ma to toho apache
zakompilovat + nastaveni cest pro apache.

no a pak ./run (bez option to da parametry)
	 ./run init
	 ./run make

(pokud to budete kompilovat vicekrat tak je to treba smazat pomoci
./run delete - (z duvodu cz pache)

Pokud mate Debian tak to staci jen nakonfigurovat a pak ./debian/rules a
mate binarni .deb :-)

							Karel

PS. udrzuji tento balicek protoze potrebuji kompilovat pro vice serveru a
nechce se mi pri tom zblbnou (a mam dulezitejsi praci nez apache :-)
no a to co je v distribucich mi nejak nevyhovuje...