NFS problem - cannot find_fh_dentry

Zdenek Pizl admin na e2.pef.czu.cz
Pondělí Listopad 29 21:54:28 CET 1999

Protoze se nikdo nechytil, tak to posilam jeste jednou neb je to vazne
vazne.

a pridam par doplnujicich informaci.

NFS se spousti v initlevelu 3 standardne z /etc/rc.d/rc3.d/nfs. A tady
je zahada, protoze, kdyz se to pusti pri startu systemu, TAK TO
ZKOLABUJE, ale kdyz ty jednotlive demony pustim posleze rucne
(rpc.statd, rpc.rquotad, rpc.mountd a rpc.nfsd) tak to bezi k temer
dokonale spokojenosti. Ovsem, kdyz pustim po nabootovani bez nfs sluzeb
soubor /etc/rc.d/rc3.d/nfs, tak svete div se, VSECHNO JDE DO KYTEK a ja
si muzu dokolecka cist jen ty pitomy zpravy o tom, ze hleda a nenaleza.

Dalsim konstatovanim jest to, ze az do minuleho patku to vsechno
fungovalo ...

Co na to odbornici ??