Internet explorer pre Linux? (NAPOSLED!)

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Listopad 29 21:29:33 CET 1999

> Firma Micro$0ft oficialne NEUZNAVA Linux jako rozumny a pouzitelny
> operacni system a tedy nevyviji a neprenasi ani BIT svych programu na tuto
> platformu (a sotva nekdy bude). Pokud potrebujete pod Linuxem poustet
> nejaky fuj software od teto fuj firmy, musite pouzit triky typu emulace
> WinAPI (wine) anebo emulace celeho pocitace (vmware, - a doufam, ze casem
> snad i freemware).
>
> Takze doufam, ze uz tu nikdo nebude shanet MS Ofice pro Linux, MSIE pro
> Linux a jiny software Nove Generace(tm) od teto ... firmy.

Budeete se divit, ale uz jsem nejake to software od Microsoftu zkousel pod
Linuxem
a bylo pro Linux, zadna emulace. Mam pocit, ze to bylnejaky prehravac videa
pres sit, uz presne nevim jak se to jmenovalo.

S pozdravem
    Peytr Snajdr