Internet explorer pre Linux? (NAPOSLED!)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Listopad 30 08:23:41 CET 1999

> Firma Micro$0ft oficialne NEUZNAVA Linux jako rozumny a pouzitelny
> operacni system a tedy nevyviji a neprenasi ani BIT svych programu na tuto
> platformu (a sotva nekdy bude). Pokud potrebujete pod Linuxem poustet
> nejaky fuj software od teto fuj firmy, musite pouzit triky typu emulace
> WinAPI (wine) anebo emulace celeho pocitace (vmware, - a doufam, ze casem
> snad i freemware).

NO zapojim sa aj ja. Davnejsie som sem pisal ohladne IE.
V CHIPU bol rozhovor s jednym s programatorov IE a ten povedal, ze vraj
maju poziadavky na IE pre linux a mienia ho naprogramovat. Nikde vsak
nebolo napisane ci im Bill klepne po prstoch.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko na spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }