Securetty

Berdych, Martin Berdych.Martin na skofin.cz
Úterý Listopad 30 09:11:50 CET 1999

S logovanim roota pres telnet mate pravdu, ale ja se zatim jenom ucim a tak
to riziko neni velke. Problem je ze SSH jsem si nainstaloval na Linuxu a
kdyz se snazim pomoci F-Secure klienta s Windows spojit, tak mi to hlasi
Error, protocol not supported a nevim kde je problem. Takze potrebuji
alespon docasne  reseni.

	MB