SMBMOUNT - ZOBRAZUJE SPATNE DATUM

Adam Rogalewicz xrogalew na fi.muni.cz
Úterý Listopad 30 11:12:45 CET 1999

On 29 Nov 1999, [iso-8859-2] M.KONDĚLKA wrote:

> Pri namountovani sdilene sluzby z WIN NT 4.0 SP5 pomoci smbmount 2.0.5a
> na RH 6.0 (2.2.5-15) je u souboru spatne datum modifikace.
> Priblizne +34 let a nejake drobne.

Setkal jsem se s necim podobnym. Zjistil jsem, ze jde o chybu samba kodu v
kernelu dodavanem s RH6.0 ( v mem pripade to byla 2.2.5-22 )

> Co s tim ? Potrebuji kopirovat urcite soubory, v zavislosti na datu
> modifikace, ale takhle je mi to na nic. Ve WIN se datum zobrazuje
> spravne.

Zkompilovat si kernel sam. Pri te prilezitosti doporucuji prejit na
novejsi verzi (2.2.13).

 -- Adam --

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na fi.muni.cz             *
* URL    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Počítač a klimatizace jsou podobná zařízení ...
... když se otevřou okna tak oboje přestane fungovat.