office pre linux alebo ms vs.linux on desktop

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Listopad 30 11:39:59 CET 1999

| neviem ci ja alebo vy sa nechapeme ale:
| citrix robi metaframe (=nadstavba na NT)
| MS robi NT terminal server (=podobne ale horsie a nema inych ako win16 a
| win32 klientov)
| to prve nemam lebo cena je hodne viac ako prehana (a ukradnut sa to neda)
| to druhe mam ako developer preview ci ako sa to vola a pre win klientov
| funguje ale este sa mi nepodarilo rozchodit to pre linux klientov

| rad by som to vyskusal ale pravdu povediac nemam velmi ako (pozri vyssie)

Jo, uz chapu (neco na mne leze, tak mi to pomaleji mysli a spatne vidi).

NT TSE pouziva protokol RDP, takze pokud nekdo napise klienta pro RDP (je
jenom Win16 a Win32), bude se moci konektnout na NT TSE kdekdo. Jiank
opravdu mate smulu.

Pokud nekdo vite jak nato, napiste ho pro linux, date tim kudlu do zad
malemu mekkemu... Ja za poslednich 11 let napsal maximalne skripty.

Na poznamku o kradeni muzu rict, ze jako prodejci a instalateri
Winframe/Metaframe jsme se opakovane setkali u jednoho zakaznika s
podivnymi licencemi, ktere vubec nemohly pochazet od Citrixu. Sice si je
pak dodatecne koupili, ale pokazde kdyz si sami pridaji server, maji tam
opet podivnou licenci, nez si koupi dalsi (a nemyslim tim onu nekolikadenni
licenci nez se server zaktivuje, oni jej meli uz zaktivovany). Takze ukrast
zrejme lze, pokud ziskate program. Tim vas nenavadim abyste zacal patrat v
podsveti, ale jen podotykam, ze ani dokonala licencni strategie, jakou mel,
mu nevydrzela dlouho.

             Jaroslav Lukesh, K-net

               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications