segmentation fault pri passwd!

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Úterý Listopad 30 16:21:55 CET 1999

>    > Zkusil jsem postvat gdb na jeden soubor core. Neumim s nim delat a
>    > jedine co jsem vycetl, bylo, ze aplikace obdrzela signal 11 (chyba
>    > pameti jestli se nepletu). Po pridani radku 'append = "mem = 48M"' do
>    > lilo.conf to (zda se) chodi dobre. Vypada to, ze je chyba nekde ke
>    > konci adresoveho prostoru. Doporucil jsem majiteli vymenu pameti, ale
>    > nevim, jak to dopadne. Po zminene uprave uz to chodi a nikomu se do
>    > toho nechce vrtat ...
>
> není to náhodou tím, že videokarta sdílí kousek a kernel o tom neví? Co je to
> za video, je na boardu?

no neviem.....
karta je ati rage 64
problem je v tom ze pokial mi je zname tak Xserver sa startuje nejak cez svga a
az ten vola mach64
neviem nakolko je to v pohode a nakolko je to hovadina ale v Xoch sa nevyznam
(rovnako ako v mnohych inych veciach, bohuzial)
nie som si isty ci by to mohlo byt to
vzhladom na to ze to onboard nie je tak myslim ze by chyba nemusela byt tu
ak predsa nejaka moznost tam je tak mi prosim poradte kde (konkretne, teda to ze
je to kdesi na xfree86.org to viem) ma hladat doku alebo ako na vec....
dik

dz

(_(_|             Dzony (Peter Ronai) |
    |            ICQ number: 15939025 |