WWW mail pod GPL - IMP

Michal Krause michal na krause.cz
Úterý Listopad 30 20:32:40 CET 1999

On 11/30/99 17:57, Vladimír Fux wrote:
> Nemate nekdo s horde/imp nejake zkusenosti? Nejak to nemuzu
> rozchodit. Instalace se (jaksi) podarila, kdyz se tam pres prohlizec
> podivam, dostanu korektni prihlasovaci obrazovku, zadam jmeno,
> heslo, a tim to konci. Zadna dalsi stranka s nejakou nabidkou se mi
> nevyvola.

Presne tohle se mi delo, kdyz jsem nemel PHP s podporou IMAPu (je to
pospane nekde ve FAQ IMPu). Ovsem vy jste zminoval POP3, takze je to
mozna neco jineho. A nebo chcete POP3 a IMPu jste to nejak zapomnel rict
:). S tim Vam ovsem rovnez nepomuzu, nebot jsem IMP + POP3 nezkousel.

Mimochodem, ma tady nekdo IMP+POP3 rozbehany? Nejak jsem o tom nic
nenasel ani v dokumentaci te posledni pre verze (jsem slepy?).

S pozdravem