StarOffice a glibc2 problem

augusztin na post.cz augusztin na post.cz
Pátek Říjen 1 07:45:59 CEST 1999

Mam nasledovny problem s StarOffice 5.0.1 a glibc2 :
Po spusteni setup-u mi vypise zoznam kniznic, ktore nenasiel. Problem je v tom, ze on chce kniznice glibc verzie 2.0.7 a v RH 6.0 su kniznice verzie 2.1.1. Po stlaceni "y" - t.j. chcem spustim setup napriek chybovemu hlaseniu setup spadne a vytvori core. Dufam, ze mi viete s tymto problemom pomoct.
Mimochodom, neviem ci to  tym suvisi, ale pre istotu dodavam popis konfiguracie pocitaca :
MB Matsonic MS6260S
Procesor AMD K6-2/350 MHz
Pamat 64 MB, SDRAM PC100
Graf. karta ATI 3D Charger 4 MB AGP (cip RageIIC)
HDD WD 6,4 GB

a system ako som uz spomenul Red Hat 6.0 CZ ( label CD  je RH6.0CZ-19.