PostgreSQL

Oto tapik Buchta Oto.Buchta na inet.cz
Pátek Říjen 1 08:23:41 CEST 1999

Pavel Kankovsky wrote:

> DESET MILIARD zaznamu? To bude myslim netrivialni problem ustat s
> libovolnym databazovym strojem. :)

No mne by hlavne zajimalo, jestli ten dotycny vi, jak dlouho mu bude
trvat
sort na 10^10 zaznamech. I pri slozitosti n.log(n) (zatim imho nejlepsi,
ceho se da dosahnout) je to neco kolem 10^11 kroku. Bude-li jeden krok
trvat
10^-5 sekund, pak vysledek dostanes za priblizne 11 dni...

--
Oto 'tapik' Buchta