www.novell.cz

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pátek Říjen 1 13:23:34 CEST 1999

On Fri, 1 Oct 1999, A young dragon wrote:

> Nejak sa mi dostalo do usi, zevraj to bol len linuxovy firewall s
> forwardom ;] A vraj windoze su bezpecnejsie.

Mimochodem vzpomel jsem si jeste na par prikladu. Kdosi tvrdil v nejake
konferenci, ze hlavickove soubory k IPv6 od MS obsahuji znacky evidentne
generovane emacsem. Konecne jeden ze SW Microsoftu urceny
pro elektronickou komerci byl napsan z 95% v Pythonu a jiste by se nasla
rada dalsich prikladu :-))

--

S pozdravem
   Petr Snajdr

Seznam Ceskeho Internetu: http://www.seznam.cz/
Magazin pro kazdeho: http://www.novinky.cz/
Seznam Dnes: http://dnes.seznam.cz/
http://www.novinky.cz/Index/TechDesk/
Zacit se dnes ucit Perl je jako koupit si listek na Titanic
Paradoxem Perlu je, ze temer vse co v nem ma nejakym prinos
mluvi proti jeho pouziti.