jak cist Linux z Win

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pátek Říjen 1 13:50:11 CEST 1999

Jo je, ale neumi na disk zapisovat a ma problemy s identifikovanim partici.
Treba me vypsal toto:
Ext2 file system mount for Windows 95
Version 0.17 by Peter van Sebille

****** PARTITION TABLE ******
/dev/hda1, 3004 MB, type= Bh      (Unknown)
/dev/hda2, 1113 MB, type= 5h       (Extended)
****** PARTITION TABLE ******

pritom mam linux na hda5, swap na hda6 a jiny win oddil nez hda1 nemam. Je
ale pravdou, ze mi to same ukazuje i dos fdisk respektuve 1. primary dos 2.
extended dos bez logickych disku, takze problem bude nejpis nekde jinde. Ale
kde?
Nezna nekdo neco podobneho co umi i zapisovat?

P.S.: Explore2fs mi funguje bez problemu.

Radovan Garabik <garabik na atlas02.dnp.fmph.uniba.sk> píše v diskusním
příspěvku:19990930180006.A25013 na melkor.dnp.fmph.uniba.sk...
> In cz.comp.linux Jan <jan na clever.cz> wrote:
>  : Mam na svem stroji nainstalovany dva systemy Linux a W95. Kdyz jsem v
Linuxu