Konfigurace slozek v pinu

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Pátek Říjen 1 15:56:57 CEST 1999

On Fri, 1 Oct 1999 jezberam na risc.upol.cz wrote:

> Muze mi nekdo poradit, jak mam udelat, aby treba vsechny prispevky z linuxove
> konference jsem mel ulozene v jine slozce v pinu ( naprikla do slozky linux ).
> Kdyz mam veskerou postu neroztridenou pripada me to po delsi dobe ponekud
> neprehledne.

nastavit pine, tak aby pouzival viac foldrov ako tu uz niekto pisal, ak tvoj
unix pouziva procmail ako local delivery agent (standart v RH), tak v
domacom adresary si vytvor subor .procmailrc s podobnym obsahom:

PATH=/bin:/usr/bin:/usr/local/bin
MAILDIR=$HOME/Mail
LOGFILE=$MAILDIR/from

:0
* ^Reply-To:.*linux na linux.cz
$HOME/news/linux

$HOME/news/linux je folder pine-u pre tuto konferenciu.

				jano

--
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone