MTV a shared video memory

Martin Minar xminar na fi.muni.cz
Pátek Říjen 1 16:56:15 CEST 1999

Nainstaloval jsem si do linuxu (RH6) MTV (mtvp), kdyz vsak spustim video
ohlasi mi, ze nemam sdilenou pamet s Xwindows a video pak jede trhane
(tento problem jsem na RH52 nemel). MTVP tento fakt jeste okomentuje
slovy, ze potrebuji 75kB buffer - at se podivam na konfiguraci. Muj
dotaz tedy zni - setkali jste se s tim, resp. kterej konfigurak ma na
mysli a co tam mam napsat.
Predem dik za odpoved

                       Martin 'Skullman' Minar
                          xminar na fi.muni.cz
                  "In Linux even imposible is posible.
   Just imagine it - Apache and Comanche together in peace and cooperating."