printcap & volba zasobniku

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Říjen 1 16:56:17 CEST 1999

Jan Marik <marik na marilyn.uochb.cas.cz> wrote:
> Nikde se nemuzu dohledat jestli je mozne sitove tiskarne rict z ktereho
> zasobniku ma brat papir.
> Situace je takova ze v Tray 1 je A4-papir a v Tray 2  A4-prusvitky, ja
> potrebuji tisk na prusvitky.
> Neresil jste nekdo podobny problem ?

Hmm - a ticho. Ani se mi nechce verit, ze o tom nikdo nic nevi...

Moznosti je hned nekolik:

a) Tisknete z Windows - usetrite si spoustu starosti a nastavovani
   zasobniku bude urcite fungovat.

b) Tisknete z Unixu, nastavte na tiskarne Auto-select-tray a nechte
   dostupny jen ten zasobnik, z nehoz chcete prave tisknout. Tiskarna
   pak sama pochopi, odkud ma brat papir/prusvitky.

c) Tisknete z aplikaci na Unixu, ktere se samy z vlastni iniciativy
   snazi nastavovani takovych voleb implementovat. Zda se, ze StarOffice
   po obdrzeni spravneho *.PPD neco umi, ale nevim, zda i nastavovani
   zasobniku.

d) Tuto moznost silne nedoporucuji: Tisknete z Unixu, sezente si kod pro
   prepinani mezi zabosniky papiru (bud z *.PPD nebo ze samostatne
   dodavanych PJL/PCL/PS souboru), zacnete pouzivat nejaky tiskovy filtr
   a pro tisk udelejte:

   A) vytvorte nekolik tiskovych front s ruznymi nazvy tak, aby pro kazdy
      nazev tiskovy filtr pridaval na zacatek dokumentu spravny kod pro
      prepnuti zasobniku

   B) pouzivejte LPRng u nehoz je mozne na prikazove radce predavat
      tiskovemu filtru parametry a podle nich pridavejte na zacatek
      dokumentu spravny kod pro prepnuti zasobniku

PS: A ja bych se zkusil zeptat podruhe: Je tu nekdo, kdo ma realne
zkusenosti s tiskarnami Phaser Tektronix? Jde mi o to, zda nekdo
nevi, jak z techto tiskaren ziskavat podrobne uctovaci informace.

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science