Spravce balicku

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Pátek Říjen 1 11:34:55 CEST 1999

Michal Hajek <hajek na nspuh.cz> wrote:
> Nekolik let mne zivi HP-UX, takze nejsem uplny laik, ale dselect mne znicil. Chtel jsem instalovat
> Debian na 270 MB HD. Vsechno v pohode, krome vyberu baliku.... Po nekolika pokusech o instalaci jsem
> skoncil tim, ze jsem nainstaloval zakladni system (28 MB) a k nemu prihazoval, co jsem chtel. Je to
> prace pro vraha a na zblazneni.

Jeeeeeeeeeeee, konecne spriznena duse :-)))))
Dselect po kazdem spusteni nenavidim vic a vic.
A postupem doby jsem vyhlasil valku i instalacnimu programu.

> Nepise nekdo nejaky chytrejsi balikovac ??

Pry ano. Ale v tomto smeru nepomuzu. Ja jsem to vzal
od zakladu a pouzivam kompletne jiny system :-)

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science