Soubory vetsi nez 2 GB

Pavel Machek pavel na suse.cz
Sobota Říjen 2 12:43:15 CEST 1999

Ahoj!

> Vim, prave pro to se ptam a prave proto jsem eliminoval
> pripadne nedorozumeni vyberem Sybase :-).
>
> kazdopadne to znamena prekomplovat vse, vyrobit novou distribuci

Ne.

> a stat se tak majitelem "pocitace" jehoz "hardware" ma
> nekolik malo lidi na cele planete. :). Jen jsem si nebyl
> jisty, ze mi neco neuniklo.

Uniklo. Nemusis prekompilovat vse, staci prekompilovat (s malymi
modifikacemi) jen to co ma s tak velkymi soubory pracovat. (Stary
interface zustava). Takze emacs prekompilovat nemusis, pokud ovsem
nebude vadit ze emacs /tmp/bigfile dostane error file too big.

Pokud da 4K bloky, tak nedojede.

								Pavel
--
I'm really pavel na ucw.cz. Look at http://195.113.31.123/~pavel.  Pavel
Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your ~/.signature, please!